4 ott 2009

Otvoreno pismo prijateljima(Lettera aperta per gli amici e parenti)


Ovo pismo je namenjeno svim mojim dragim prijateljima (i rodbini naravno). Sa nekima od vas se nisam ni cula ni videla jako dugo (prosli su vekovi!) i u poslednje vreme,zbog mojih obaveza i jako malo slobodnog vremena, nisam stigla da vam pisem ni na mail. Vec danima razmisljam o svemu, kako vreme leti, kako smo svi puni obaveza, kako (naravno) svako ima svoj zivot i svoje probleme i kako je sve teze i teze pronaci vremena za sve.Da smo blizi sigurno bi bilo drugacije, ali mozda ne mnogo, predpostavljam. Uglavnom, obracam se svima vama jer mi je zao sto nisam nasla vremena da vam pisem bar vec kad ne mogu da dodjem da vas posetim.Kada sam otvorila ovaj blog, bilo je s namerom da se priblizim prijateljima i rodjacima koji su daleko, bar virtualno, da vam pokazem sta ima novo kod nas, da vam se pohvalim o Katarini ili pozalim o meni, da podelim sa vama lepe i ruzne trenutke...medjutim, nije bas uspelo...
...
uglavnom,nemam nameru nikoga da kritikujem, htela sam samo da kazem da mislim na vas i da mi nedostajete i ono sto bih jako volela je da i vi ne zaboravite na mene.
XXX
Snezana

Pokazi "A Whisper" blog
Pokazi "Katy and the cat" blog

Italiano:

Questo post è dedicato agli amici intimi del infanzia e ai miei parenti,sparsi nel mondo,è un invito ad essere più vicini almeno virtualmente, ed è una dimostrazione di affetto e nostalgia.

P.S.Ancora picchi giorni rimangono alla chiusura del mio blog candy ,approfittate!

1 commento:

Elisa ha detto...

i tuoi disegni sono magici e fanno sognare...davvero bellissimi!
ciao
Elisa

http://lamentapiperita.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails