14 dic 2008

La ballerina

2 commenti:

vesna ha detto...

Snezo,
ako ti se u zadnja dva dana drasticno povecao broj posjeta na blogu,to sam ti ja..Sve sam vec procitala,pogledala slike,videa. Evo,Narci ija umiremo od smijeha gledajuci Katy kako plese.Preslatka je.Sta se tice spavanja moja prijateljica se zaklinje knjigom "Twelve hours sleep by twelve weeks old" (Suzy Giordano) iako ne sumnjam da si vec sigurno i ti procitala sve vezano na tu temu.Pretpostavljam da je razlicito od djeteta do djeteta..Bas ste mi prelijepa familija.Ja jos nisam kupila kameru,al ci ti poslat par slikica slijedeci put kad se nadjemo na skypeu.
Do slijedeceg komentara ljube vas Vesna i Narciso..muuuuak

Snezana ha detto...

Draga Vesna,drago mi je da si nas posetila virtualno,tako smo na neki nacin blize,zar ti se ne cini?Kad bih imala vise vremena pa da stavim vise stvari na sajt,ali kao sto znas,katy malo spava i samo dok spava uspem nesto da uradim.Tome nema leka,svasta smo citali i probali,sad treba samo da sacekamo da joj sazri taj njen centar za spavanje!Obavezno kupi mikrofon da mozemo da pricamo preko skype-a!
puno pljubaca oboma
S.

Related Posts with Thumbnails